loading...
وبسایت رسمی گروه منتظران ظهور مسجد علامه شیخ شوشتری (ره)
احمد خدارحم پور بازدید : 19 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

من را برای هر چه خطا کرده ام... ببخش
ای مهربان که بر تو جفا کرده ام... ببخش

**********************************************

پشت و پناه من شده ای هر زمان ولــــــی
پشت تو را به غُصّه دو تا کرده ام ببخـش

***********************************************

بعد از هــــــزار سال که در می زنی ببین
در را به روی غیر تو وا کرده ام ببـــخش

**********************************************

من گم شدم در ازدحام هوس های نَفْسی ام
دســت تو را دوباره رها کرده ام... ببخش

**********************************************

آقا برای گرمـــــــــــــــــــی بازارتان فقط
بر شیشه های یخ زده «ها» کرده ام ببخش

***********************************************

من را فـــــدای جان خودت خواستی و من
خود را بــــلای جان شما کرده ام... ببخش

*************************************************

من وام دار چشــــــــم تو هستم که شیعه ام
این قرض را چگونه ادا کرده ام؟... ببـخش

*************************************************

... یا صاحب الزمان ...

العفو

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 1,741